Konačno da i država uradi nešto pametno. Što se "ZGOP-a" tiče, po mom, a i mišljenju mnogih drugih,nije ni trebao da bude privatizovan. Ali, u ono vreme, ko je nas pitao, jednostavno tako je moralo da bude. Mislim da bi "ZGOP" u okviru preduzeća Železnice Srbije imao posla, ne 24 h nego 25 h dnevo, a Železnice Srbije bi, za male pare, imala kvalitetnog remontera pruga. Svim Zgopovcima želim puno sreće u novim uslovima rada.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Poništene privatizacije Bačkaputa i ZGOP-a
Novi Sad
•05.11.2011.
•11:36 > 12:01
Komentari 2
slavoljub
Bole
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H